söndag 10 juli 2011

Inga kalasbilder–blott en stass och Rosanellapremiär

Det gick inte så bra med fotandet igår kväll eftersom vi som höll i mobilen råkade komma åt filmknappen så det jag trodde var bilder   visade sig vara korta filmsnuttar av högst skiftande kvalitét ;)

Nåväl – här är kalasstassen. Vald med tanke på att det var rackarns varmt och att den är lätt-tvättad/struken om det skulle hända en olycka.

DSC04291

Åsså försvann namnet ur huvudet (ja jag är skruttig och trött haha). Det är något i stil med Ltd Edition silk dress??? Leggings från Cream till så att jag inte flashar trosorna om det ska lekas hund/häst eller brottas. Man vet aldrig riktigt vad som förväntas ;)

Kvällen började med att husets herre hämtade upp mig i ett vrålåk utanför porten vilket fick personalen i restaurangen på bottenvåningen att stirra storögt. Hahaha – där fick de något att prata om – jag som nästan alltid slinker in i restaurangen/baren helt solo :) Ljuvligt väder – vi satt ute och åt och drack till långt in på kvällen. Däremellan “utsattes” den något slitna gudmodern för frisbeekastning, gungning, låtsasanfall från galna kramdjur (lillasyster) och lite till.

Sammanfattningsvis en helt perfekt kväll och jag är fortfarande glad!Glad men trött och hängig – vi har åskkvalmigt – för det kan väl inte bero på gårdagens förlustelser :o)

Jag behöver en svart enkel BH-top eller tunt linne till min svarta Mallisklänning för så som jag ser ut på bilderna som kommer här funkar inte på jobbet.

DSC04307

DSC04310

DSC04311

Hittade ett bra baslinne på Åhléns och skyndade mig hem igen för det var verkligen inte behagligt inne i city – kvavt så in i norden och massor av folk. Tittade förbi ICA eftersom kylskåpet är tomt och när jag tänker på vad som ligger i påsen undrar jag om mitt tillstånd verkligen bara beror på trötthet :)) Återkommer om det…………………..

Kram för nu

1 kommentar:

  1. Verkar som ni hade jättetrevligt och vad har du nu i påsen då? Vi härhemma har förfallit lite i semestermatvanor, men men det får väl vara då.

    kram och snygg klänning ju!

    SvaraRadera