torsdag 7 juli 2011

Dagens halvvilde på väg till återvinningen, Systemet och Posten :))

Äntligen har jag kommit i land med röjningen av emballage mm som “kan vara bra att ha”! Den här rejäla högen släpade jag nyss i väg till återvinningsstationen och det känns underbart!

DSC04267

DSC04268

Fick för mig att hyfsa till mig lite så jag drog på mig Joytunikan som nu förpassats till tvättkorgen.

Besök hos Posten eftersom ett eftersökt plagg har landat här – den uppmärksamme kan se att det försvunnit från önskelistan – provning kommer i kväll:)

Kroppen vrålar matjessill igen så inköp av mer nypotatis, gräslök, öl och brännvin har också klarats av. Den som eventuellt oroar sig för min spritkonsumtion kan jag lugna med att en halvflaska OP Andersson brukar räcka i ca 3-4 år ;)

Antingen ska jag vara duktig och stryka lite och diska eller gå ut igen…….

Ses sen om ni vill!

Kram

5 kommentarer:

  1. Jösses vad du är duktig och nu blev jag hungrig av ditt sillprat...mums. Måste handla nu, det går inte att skjuta upp längre....:-)
    kram och visa nu paketet snart..
    L

    SvaraRadera
  2. Det är alltid skönt få bort sådana där kartonger o annat krafs man spar i fall om att..
    Joy-tunikan är så skön, köpte också en på rean förra året. Nästan gratis kändes det som..
    Smaklig måltid!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är nog inte uppmärksam nog till att lista ut vad du fått tag på. Nu blir det spännande. Skönt att få städa lite och hungrig blev jag med.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att få iväg allt skräp! Själv har jag en samling på balkongen som jag lyckas glömma varje dag :) Spännande att se vad det är i paketet :) Kram

    SvaraRadera
  5. Lingonberrie: jag är inne i ett matjsessillskov just nu :o)
    Kram

    Annelie: jag jag får skärpa till mig med sparandet nu när jag fått ordning på röran :)
    Kram

    Hilde: ja här behövs städas!
    Kram

    Tess: jag är hur glad som hels :)) Håller tummar!
    Kram

    SvaraRadera