söndag 12 juni 2011

Veckans fotoutmaning

Bilden har jag som vanligt snott från Josanne ;)

lapp fotoutmaning Molly-tags

Den sorgliga sanningen är att trots att Linda tipsade mig för en evighet sedan bor mina tags fortfarande så här…………..

DSC04074

…………i en plastpåse inknölad i bokhyllan i stället för att hänga tillsammans med respektive plagg på sin galge :o) Ett lagom projekt att ta i tu med just nu kanske men iiiiii så tråkigt!

Sorry för den urusla bilden med bokhyllan står i det rum mitt i lägenheten som saknar fönster och blixt funkade inte alls :o)

Jag har i alla fall lyckats städa klart mina byrålådor – slängt en del och varit bort till Stadsmissionen med resten. Känns riktigt riktigt skönt och det kan nog bli tagssortering också inser jag nu eftersom en av er precis har köpt min Cheque s/s och tagsen ligger troligen i den hemska påsen :o)

Kram

1 kommentar:

  1. ja, Linda har verkligen förvaringen med S T I L! Men jag ids inte....jag har inte det ordninggssinne som krävs för att upprätthålla den ordningen så jag känner igen mig väl i din förvaringsmetod, min är en variant på den så att säga ;)
    Kram!

    SvaraRadera