onsdag 15 juni 2011

Vad har ni till Sundance Dress?

Ja vad matchar ni den här med egentligen?????? Jag har fått ett tips i kommentarsfältet här om dagen men vill gärna ha fler. Just den här färgen – powder - alltså för jag känner mig helt fantasilös och vill väldans gärna ha konkreta förslag :o)

#708 Sundance dress powder

Helt uppenbart funkar den med jeans men sen? Eftersom jag är betydligt kortare än modellen täcker den gott och väl rumpan och lite till så jag kan nog komma undan med att faktiskt ha den som klänning med rätt saker under – men bara leggings går inte :D

Tillägg: kan säga att färgmässigt funkar Chrysalis minigown i powder eller båda mina RAF perfekt men det blir otroligt knöligt och fult över bysten tyvärr!

Kramkram

7 kommentarer:

  1. Har du inte en RAF i vinrött? Den borde den passa till. Eller kanske ngn spoiler skirt att "bygga på" Sundance med.

    kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla men min röda är en Chrysalis och den är för blåröd och ingen av spoiler underdresserna ser riktitg bra ut heller :o). Just nu har jag paus i rivandet och provandet - helt trött hahaha
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Åhh, den där är svår tycker jag. På mig sitter den som en tunika så jag måste ha jeans till. Kram

    SvaraRadera
  4. Man kan ha lite längre klänning under och ha själv tröjan uppknäppt upptill så klänningen skymtar fram och så ner till.
    Prova ovanpå nån maxiklänning, eller någon knäkort.

    kram och ha en fin fin dag!

    SvaraRadera
  5. Tjena Snygging!
    Jag har som vanligt inte ett enda värdefullt tips, har alldeles för dålig koll på vad alla plagg heter för ens försöka.
    Däremot kan jag instämma i att modellen är snygg, dock misstänker jag att man inte bör ha former som jag för att passa i den - du däremot, din smäckre varelse är säkerligen hur jädra snygg som helst i den =)

    SvaraRadera
  6. Katinka: ja den är förmodligen snyggast till jeans men jag ger mig inte - jag SKA ha den som klänning :))
    Kram

    Lingonberrie: här har provats och det tar sig en smula ;)
    Kram

    CLE: tack :) men vet du - den här modellen är super: sitter åt under bysten och sedan lite mer vidd så den är ganska förlåtande. Men ok - visst är den boobifierande ;)

    SvaraRadera
  7. Hej hej igen, tur för dig att jag läser igenom en massa kommentarer så jag kom tillbaka just hit just idag.
    jag är annars helt usel på att läsa ev. svar i kommentarsfält där jag kommenterat.
    Så ställer jag frågor och bloggaren svarar i den egna bloggen så är jag rökt och får aldrig reda på några svar - sån e jag.

    Men jo, he he
    Skönt att det finns norrlänningar med humor.
    Fick ett annat svar på samma inlägg och den personen förstod inter riktigt att min kommentar om 'bondläppar' var menat med humor och värme.
    Men man kan inte begära allt ;)

    SvaraRadera