fredag 17 juni 2011

Traderat lite :)

Jag missade den i butik helt enkelt för att jag numera tycker det är tråkigt att springa runt i affärer – utom Odd Molly-butiken då förstås - och näthandlar allt mer. Jag är väldigt förtjust i virkat så när jag såg den här bilden fastnade mina ögon.

124441599_1

 

Shortsen får vara men den söta lilla västen från HM’s Conscious Collection ville jag gärna ha. Upptäckte att det fanns några på Tradera och nu finns en sprillans ny och oanvänd här hos mig :) Det var den här kombinationen jag främst hade i tankarna även om den säkert passar till annat i garderoben.

DSC04104

DSC04106

Som ni ser har jag en betydligt större storlek än den unga damen på bilden för avsikten är att den ska täcka lite och inte framhäva ;) Jag tycker att den är supersöt och är väldans nöjd med köpet.

Har någon av er den här västen och vad har ni till? Kanske börjar jag bli tjatig med mina frågor men jag känner mig märkligt slö och idéfattig just nu :o)

Kram

8 kommentarer:

  1. Tack rara! Västen är ju bra mycket finare i din version! En riktigt somrig outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint! Jag hade nog haft ett par jeans till, men fint som du har nu!

    Kram tigern
    PS har läst dina mail, men svarade i ett av mina inlägg. Tack!

    SvaraRadera
  3. Jag köpte också denna via tradera - har haft den till ett linne bara när det var varmt. :)

    Åh en silk sleeveless i rött skulle kunna få flytta hem till mig. F-n att man inte bor i storstan.

    Skönt att du mår bättre och ett klokt beslut att stanna hem och ta semester eftersom du varit dålig så länge.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fröken Abbe: tack så söt du är :)
    KRAM

    Oslotigern: hihi jag såg inlägget :)
    Kram

    Jeanette: ja det blir till att prova lite olika kombos men jag väntar tills jag fått lite färg ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag har också tittat på den västen på Tradera! Jätte fin!
    Hur är den i storlek? Läste någonstans att den var liten och att man skulle ta en storlek större än vanligt.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Hej Pernilla: ja den är åt det mindre hållet men inte jätteliten - jag har en 38 men skulle ha kunnat knäppa en 36 och jag drar ut den men det vill jag inte :)
    Ha det så fint själv!

    SvaraRadera
  7. Vet du vad... när jag såg först bilden tänkte jag... jösses vad hemsk... men sen fick jag se kommande bilder och måste säga att den faktiskt var riktigt snygg... men en skönhet klär ju i allt =)

    SvaraRadera
  8. MiaC: tack snälla - nu blev jag jätteglad! Känner mig som skrutt just nu så den komplimangen var extra välkommen :)

    SvaraRadera