fredag 10 juni 2011

Tack snälle doktorn :)

Jag brukar aldrig svara när det ringer från “dolt nummer” eftersom jag känner att de jag vill prata med finns i min telefon så att de syns på displayen. Alldeles nyss gjorde jag ett undantag och hurra det var från

doktor_139319645

Jag mailade i onsdags och talade om att jag behövde ett sjukintyg och när han nu ringde upp förklarade jag hur det står till och nu ligger ett nytt recept och väntar på Apoteket. Gissa hur skönt det är att slippa sitta i ett stekhett väntrum i 1 ½ timme !!!!

Med hopp om livet alltså Ler

Kram

3 kommentarer:

  1. Krya på dig...det vänder nog nu ska du se.
    Kram Marika

    SvaraRadera
  2. Marika: tack snälla :) Känner mig i alla fall mycket gladare! Väldans tacksam för att han kunde ta det på telefon!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra!! Förfärligt med de där väntrummen när man faktiskt är sjuk. Hoppas nu det inte är länge tills du är frisk!

    Kramar

    SvaraRadera