söndag 12 juni 2011

Sorteringen är klar :) och en dagens

Det tog ju en stund ja men nu är det klart. Har lyckats klämma in en middag också – det här tog på krafterna :))

DSC04082

Vilken tur att jag inte började spara på allvar förrän hösten 2009 när jag förstod att det fanns en andrahandsmarknad på Tradera :o) Hmm det ser mycket mer ut så här än när de låg i sin påse????

Lite kyligare i dag alltså fullt legitimt med jeans och stövlar tycker jag

DSC04080

Bad bad hairday och grådaskigt omålad blir det inte roligare än så här ;)

Nu ner i soffan med en bok eller kanske DVD – å alla dessa beslut. Hoppas ni haft en bra helg – jag är absolut på bättringsvägen men tänker inte jobba i morgon – kanske inte heller på tisdag.

Kram

3 kommentarer:

  1. Ah vad grannt :-) Själv har jag mina tags i en trälåda som prydnad :-)

    SvaraRadera
  2. Vad fint du fick till det med tagsen.
    Och visst är det mockastövlarna från Ellos du har på dig? Jag hade glömt dem... får ta och rota fram dem idag, de ultimata sommarbootsen ju. :o)
    Mucho Kram!

    SvaraRadera
  3. Johanssonskan: myyyycket nöjd med mig själv :))
    Kram

    Josanne: ja visst är det Ellos-stövlarna :)
    KRAM

    SvaraRadera