lördag 18 juni 2011

SEMESTERPAUS :)

Äntligen dags :)) När det här publiceras sitter jag förhoppningsvis på ett plan till Mallorca. Två veckor av bokläsande i skuggan av en palm, havsdopp, god mat och dryck, lite bus, shopping i Palma och framför allt – återhämtning.

Jag kommer inte att blogga de här veckorna för jag har inte lyckats komma till skott med ny flashig telefon och vägrar släpa med mig datorn men jag kommer troligen att titta in här och där och lämna små avtryck.

Syster Yster bor i lägenheten medan jag är borta för jag tycker inte att det känns något vidare att den står tom men jag kanske inte kan begära att hon ska blogga åt mig :)

Snart är det detta som gäller för mig – kommer ju ner tidigt och efter att ha ställt in väskan står det här som alltid först på programmet

swimming-pool-design-software1

Av med kläderna och ner i havet :) Ganska svalt så här tidigt på året men det gör inget!

Ta hand om er – vi hörs!

Kramar

17 kommentarer:

  1. Det låter helt underbart - njut allt vad du kan och ha en toppensemester! Vi kommer sakna dig men finns här när du komer hem :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha nu en underbar semester och njut till fullo. Vi är här när du kommer hem.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en skön semester. Snart är det även dags för mig att åka till värmen och salta bad.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Njut och ha det så härligt!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Ha en fantastisk semester!

    kram

    SvaraRadera
  6. Ha en underbar semester!! Åker du själv eller har du sällskap av vännina/vänninor? Har själv aldrig varit på semester ensam men jag tror det hade kunnat vara hur underbart so helst. Att få koppla av och bara göra saker man känner för utan andra att ta hänsyn till ;-D
    KRAM fina du, vi ses när du är tillbaka!!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en underbar semester! Kramar

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får en riktigt trevlig semester.
    Kramar
    Marika

    SvaraRadera
  9. Ha det nu så fint!! Kram från Oslotigern som ska jobba några veckor till

    SvaraRadera
  10. Låter underbart med två veckor i solen! Njuuuuut! Kram

    SvaraRadera
  11. Men kära du - Mallis!
    Jösses amalia vad avis jag blir å två veckor till råga på allt (kände hur jag blev dubbelt avis).
    Hoppas att du får det fantastiskt - vilket jag iofs inte betvivlar en sekund.

    Take care
    /Carina

    SvaraRadera
  12. Ha en njutbar semester!
    Utan dator =)

    SvaraRadera
  13. Härligt! Hoppas du får det underbart.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  14. Hej bruden! Hoppas semestern är bra:) Nitbootsen från Ash fanns hos Miss Greta förut, nu vet jag inte. Tyvärr kan jag väl säga! Varför i h-vete köpte jag inte när dom fanns där. Lite Ash fanns ju hos Nantucket.....
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Hoppas att du har det underbart! Jag tänker på dig.

    Kram.

    SvaraRadera
  16. Hoho! Hallå! Nu har det väl ändå gått två veckor?

    SvaraRadera