fredag 10 juni 2011

Reaklickat hos TinTin :))

Jag har nyss fått bekräftelsen att den är packad och avsänd så nu flashar jag mitt härliga reaklick Ler

#708 Sundance dress powder

Sundance dress i powder. Lite harigt kanske att klicka hem den till 30% rea men just den här färgen finns inte överallt så jag fegade lite. Har redan provat den i en annan färg så jag vet att den är supermjuk och väldans behaglig att ha på sig. Sååå nöjd Ler 

Klänning och klänning för resten – jag kommer nog att ha den till smala jeans eller kanske kanske med underklänning och bloomers. Det beror nog lite på tillfället.

Har ni klickat hem något????

Kram

9 kommentarer:

  1. Snyggt klickat! Jag har inte köpt något på rean än, jag köper oldies i stället.
    Skönt att det ordnade sig med nytt recept på annan medicin så effektivt.
    Kram
    Hilde

    SvaraRadera
  2. Klänningstjej10 juni 2011 12:39

    Nope, inget klick denna gång. Köpte min i samma färg med samma rabatt på Folk för 3v sedan och har redan använt mycket. Har en Maggie Favourite från Provrummet i puder under min, uppdragen över byst. Ska klicka hem ett par klänningartill därofrån (Cheryl, Marie) istället.

    SvaraRadera
  3. Kul att du fick tag i den! Jag tråkklickade känns det som ett praktiskt underplagg men ack så bra att ha. :-)

    kramar!

    SvaraRadera
  4. Hilde: ja ja tycket att jag behöver fylla på med lite mer i powder :))
    Kram

    Klänningstjej: tack för tipset - ska gå in och kolla lite där :)

    Lingonberrie: det är ju himla bra att passa på att shoppa basplagg som är bra när det är rea :)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Det blev en sjukvecka för dig. Tusan också att halsontet inte ger med sig.

    Jag har faktiskt klickat hos Tintin men inte på kläder denna gång :-)

    KRAM och krya på dig

    PS. Blev inte några träskor för mig, fanns mycket men var alldelens för dyrt!

    SvaraRadera
  6. Linaplina: ja fy tusan - vill ju vara ute och springa omkring på riktigt i det fina vädret! Jag såg att det var dyrt och inte så bra kvalité på utförsäljningen - puh säger jag som inte orkar i väg ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Linaplina: glömde - vaaaad har du klickat hem - får vi de sen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Den är fin fin, men nu är det köpstopp! Får se hur länge... ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Oslotigern: hi hi jag har inte alls köpstopp - visserligen lite trångt i garderoben men pengar kvar på Traderakontot ;)
    KRAM

    SvaraRadera