torsdag 16 juni 2011

Härligt litet paket i brevlådan :)

En helt ljuvlig liten sak i skiraste powder har landat alldeles nyss. Söta Lingon hade den på sig när vi busade i Barkarby och tipsade sedan i sin blogg var den fanns. Lyckades inte komma till skott då men nu kom jag ihåg att jag hade en personlig rabattkod på 30% hos Billa of Sweden och gick in i butiken.

Cream Vanessa

Fina fina Vanessa underdress från Cream. Jag behöver en underklänning i powder som inte är i siden eftersom siden + siden blir statiskt. Det fanns bara 36 och 42 kvar men jag bad att få måtten och chansade på att en 36 skulle funka – och det gör den :))

En oväntad härlig bonus är att den passar tillsammans med Sundance dress i powder!

Gör gärna lite reklam för Billa för det är lätt att komma i kontakt med Lena via mail och jag upplever servicen som ypperlig :))

Kram

3 kommentarer:

  1. Jättefin underklänning. Jag använder ofta siden på siden och upplever det inte som statisk. Vad använder du för tvättmedel?
    KRam

    SvaraRadera
  2. Hej igen,
    Jag använder bara Änglamarks fintvättmedel och inget sköljmedel. Det funkar hur bra som helst och blir inte statisk.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde tack snälla för tvättråd!
    KRAM

    SvaraRadera