lördag 11 juni 2011

Jaaaa gnistan är tillbaka :))

Äntligen känner jag igen mig själv – jag har lust att göra saker och har huvudet fullt av idéer :)) Men eftersom kroppen är rejält skruttig fortfarande blir det ingen fysisk aktivitet direkt. Kanske gå bort till återvinningsstationen med emballaget till nya datorn och ta i tu med ett par byrålådor men inte mer än så!

Just nu funderar jag som bäst på om jag har några lämpliga boots att göra så här med

sax_102802657

Dvs klippa av skaften på för att sedan fortsätta så här

Assi-Målare

Ja inte så här våldsamt alltså utan med tunn pensel och läderfärg ;) Jag har helt snöat in på bootsen som syns på Odd Mollys bilder från fall/prefall 2011 och funderar som bäst på hur jag ska kunna fixa ett par på mitt eget sätt :)

Har i drygt en månad sökt lämpliga boots i secondhandaffärer men inte lyckats än. Jag har faktiskt ett par lågskaftade svarta cowboyboots som skulle kunna fungera utan klippande men jag vill gärna ha det exakt så som det ser ut i mitt huvud och de är lite väl spetsiga.

Återkommer så småningom med en dagens – jag förstår att ni verkligen längtar :D

Ha en alldeles underbar dag!

Kram

5 kommentarer:

  1. Oh tack! Jag har en 2:a på denna. Ja de andra färgerna är också himla fina. Egentligen är inte rosa min färg alls men just denna modell är ju galet söt i rosa! (Och så passar den ju till mina nya skor, mycket bra.) Kramar

    SvaraRadera
  2. Lindas Stil: tack snälla - misstänkte att jag behöver ha en 2 om jag vill ha den stängd!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tur det inte bara är jag som är insnöad på bootsen:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ska också försöka mig på det där - perfekt innesysselsättning! Säker på att du kommer göra de perfekta bootsen :-) Så skönt att du mår bättre!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hilde: jag var ohjälpligt fast när jag såg dem första gången!
    Kram

    Oslotigern: Ja bara jag hittar rätt boots tror jag det går bra :)
    Kram

    SvaraRadera