fredag 10 juni 2011

Apoteks och Postpromenad i gräddbakelse

Underbart underbar sommarväder igen. Varmt och en ganska frisk bris och jag har flanerat en stund utan att pinna på i min vanliga hastighet.

Jag insåg i går efter att ha läst ett par kommentarer att jag inte är riktigt klok som klär på mig i detta väder bara för att jag är blek så nu får det faktiskt vara slut med det. Alltså tog jag på mig en riktig gräddbakelse helt utan ärm när jag gick och hämtade min nya medicin och ett helt ospännande reaklick: ett baslinne från Sant Tropez på 50% rea hos Selected Style. Tack Septemberflikkan för det tipset :)

DSC04061

DSC04062

DSC04063

En klänning från Ewa i Walla som har en butik i kvarteret  intill. Jag köpte den på sommarrean för två år sedan och den hänger alltid framme på en provdocka i sovrummet för jag tycker att den är så söt.

Jag känner mig bättre – nej så klart har det nya penicillinet inte börjat verka än – men jag har fått tillbaka lite gnista :) Även aptiten är tillbaka och jag längtar efter något rejält att sätta tänderna i och ett stort glas rött. Men den här kroppen ska ju inte stressas med alkohol utan koncentrera sig på att bli frisk så det blir nog en bondomelett med vatten till i stället.

Ha det så fint och hoppas att solen skiner även på er!

Kram

10 kommentarer:

  1. Vilken fin bakelse du är idag, och härligt att det är helg ändå även om du är krasslig.
    krya på dig och vi hörs,
    kramar

    SvaraRadera
  2. Om Svensk Träsko AB (om det nu finns nåt sånt) behöver en omslagsmodell för exakt HUR snygg man kan vara i träskor lär de ringa dig. Garanterat. Kram!

    SvaraRadera
  3. Läcker bakelse:) Hoppas pillrena gör verkan snart! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så sommarfräscht och vackert på dig!
    Hoppas du nu får bli frisk äntligen
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack söta ni :) Det värmer extra nu när jag inte alls känner mig som folk!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Varsågod!

    Helt rätt, dags att lufta ärmlöst nu. Snyggt!

    Ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  7. En skönhet klär allt, också gräddbakelser. Jättesött! Skönt att gnistan är tillbaka, då kommer resten av bara farten :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Söt liten bakelse och inte ser du så blek ut inte :-)

    Vad skönt att du börjar komma tillbaka. Du ska se att efter helgen är du pigg igen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera