lördag 21 maj 2011

Var finns Rosemunde linnen till bästa pris??????

På väg upp till sömmerskan för att hämta min lagade nykomling och lämna in två maxiklänningar för uppläggning.

Därefter jakt på enkelt men fint vitt längre linne – absolut nödvändigt som sällskap till nykomlingen ;)

Ganska nyss var jag inne i en webshop som hade 30% –tror jag - rea och riktigt stort utbud av Rosemunde. Tänkte klicka hem ett par linnen som "bra att ha" men eftersom de inte var direkt gratis trots rean så lät jag bli. Behöver jag nämna att jag glömt vilken shop det var och att jag nu sliter mitt hår! Minns någon av er??? Det är ett sånt här jag letar efter

Rosemundelinne

Jag har letat igenom "Borttaget" i mailboxen men jag tror att jag fick tipset i en blogg så jag hoppas att någon av er har bättre komihåg!

Här skiner solen alldeles väldigt så det gäller att passa på för det ska tydligen bli sämre igen till veckan. Tyst från mig resten av dagen alltså.

Ha en härlig lördag så ses vi sen om ni vill :)

8 kommentarer:

  1. Gissar att det var när Country-Dreams hade 3årsjubileum..

    Hoppas du får en fin lördag!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Eller när Ajabaja hade 24% i 24 timmar... Jag var oxå på väg att klicka, men glömde helt bort det...

    Hoppas att du finner dem till ett bra pris!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaaaa - ni har ju rätt båda två! Hur 17 kunde jag glömma det :o) Nu när jag ser era kommentarer inser jag att jag nosat i båda de butikerna! Fasen också :) Tack snälla!
    Kramar

    MollyB: kul att se dig - du är saknad :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Japp, precis de 2 butikerna jag skulle tipsa om, vet att det har funnits på den danska netbutiken..butik cha...kolla om de har kvar..när de har rea så brukar de sänka rejält:)

    Ha en underbar dag fina du..
    kram kram,,

    SvaraRadera
  5. Det kommer fler erbjudanden - det kan vi nästan vara säkra på?

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Tjingeling, här hittar du Rosemunde... många färger att välja mellan och de har 15% på allt i shopen idag.
    http://shop.biskopsgarden.com/rosemunde/

    Ha en härlig dag

    SvaraRadera
  7. Lingonberrie: du med så klart!
    Massa kramar

    Too di Loo: tack för tipser sötnos - allt gott!
    Kram

    Bina: ja det brukar det ju göra men jag är ju lite otålig av mig haha
    Kram

    Mia: tack snälla! Det finns bara L kvar men jag chansar kanske - har fått för mig att de är små.
    KRAM

    SvaraRadera